https://ugeskriftet.dk/debat/behandlerens-perspektiv-er-vigtigt-i-den-gode-samtale

Behandlerens perspektiv er vigtigt i den gode samtale

Patientens perspektiv er vigtigt i den gode samtale. Det er behandlerens også, dermed opnår vi et ligeværdigt møde med ligeværdig kommunikation. ugeskriftet.dk

Podcast om ledelse og organisation i almen praksis. Samarbejde mellem Månedsskriftet og PLO-E: https://www.buzzsprout.com/1419550/10483425-velkommen-til-ledelse-i-almen-praksis-1-5

Dagens Medicin 26.03.2021

https://dagensmedicin.dk/laeger-med-subspeciale-i-kommunikation/

Liveoptagelse fra Lægedage 2019 - BestPractice Nordic

“Hvordan takler vi de udfordrende patienter”

https://bpno.dk/medtalks/gode-raad-til-hvordan-vi-klarer-den-besvaerlige-patient/

Region Hovedstaden nov 2020, Til fagfolk - Skaber du rammerne for hjertevarme og empati?

https://www.regionh.dk/til-fagfolk/presse-og-nyt/pressemeddelelser-og-nyheder/Nyheder-til-sundhedsaktoerer-i-og-udenfor-regionen/Sider/Skaber%20du%20rammerne%20for%20hjertevarme%20og%20empati.aspx

DLmagasinet 02 23.04.2020 - Det kommunikerende lægehus

http://www.e-pages.dk/hk/2363/html5/

DLmagasinet 04 05.09.2018 - Der findes ikke besværlige patienter, men der findes patienter, som har det svært

http://www.e-pages.dk/hk/2147/html5/

Tidsskrift for Dansk Sundhedsvæsen, 94. Årgang, Nr 2, Marts 2018

https://dssnet.dk/artikler/ledelse/god-kommunikation-kan-aflaeses-paa-bundlinjen/